Opaska do ściskania pierścieni tłokowych 9AC175-40 jest niezbędnym elementem wyposażenia każdego profesjonalnego serwisu i warsztatu samochodowego. Służy do regulacji umożliwiającej ściśnięcie pierścienia i wsunięcie tłoka w cylinder. Blokada zapobiega rozszerzaniu się. Została wykonana z wysokiej jakości materiałów, jest bardzo wytrzymała. Poza tym dzięki obróbce cieplnej zmniejszono
kruchość materiału, z którego została wykonana i uzyskano odpowiednio wysoką
twardość - odznacza się odpornością na uszkodzenia mechaniczne
oraz korozję. Produkt firmy King Tony jest bezpieczny, precyzyjny i wygodny w użyciu. Dzięki niemu pracę wykonasz szybciej, dokładniej i z większą wydajnością. Posiada certyfikat ISO 9001, ISO 9002, ISO 14001, TUV Rheinland oraz CE.
Zastosowanie:
Dane techniczne opaski do ściskania pierścieni tłokowych 9AC175-40:
do silników Volkswagen, Audi, Skoda i Seat, waga 339.8 g
do silników Opel i Chevrolet, waga 694.4 g
długość 81.5 mm, zakres pracy 33 - 42 mm, waga 370.2 g
do silników benzynowych BMW M40 i M43, waga 1900.5 g
klucze hex 7, 8 mm, punktak 5.5, 6 mm, waga 4.76 kg, 31 elementów
do silników benzynowych BMW, waga 3780 g
waga 3 kg, ilość elementów w zestawie: 11
waga 3.2 kg, il elementów w zestawie 18
rozmiary sworzni: 0.79, 1.21, 1.41, 1.51, 1.71, 1.92 mm, waga 18 g
do silników Volkswagen, Audi, Skoda i Seat, waga 1845 g
rozmiar łańcucha: 35 - 50mm, waga 310 g
do silników benzynowych BMW M52TU, M54 i M56, waga 2740 g
do silników Renault Twin Cam, Laguna, Megane, waga 510.6 g
do silników Opel, waga 1100 g
do silników benzynowych Opel i Fiat, waga 1510 g
udźwig 900 kg, waga 18 kg
wysokość 100 mm, średnica 57 - 125 mm, waga 280 g
długość 87.56 mm, zakres pracy 42 - 50 mm, waga 403.6 g
Astra, Astra-F + G, Ascona-C/Cavalier, Vectra A, waga 38.8 g
wysokość 80 mm, średnica 57 - 125 mm, waga 260 g
waga 911.6 g
do silników benzynowych BMW 1.8 i 2.0 N42 / N46, waga 4400 g
wysokość 165 mm, średnica 90 - 175 mm, waga 530 g
wysokość 80 mm, średnica 90 - 175 mm, waga 300 g
do silników modeli Grupy VW, waga 1420.5 g
do silników BMW Vanos Twin, waga 297.8 g
udźwig 680 kg, dł rolki 270mm, waga 18 kg
do silników benzynowych BMW V12 M70 i M73, waga 2189.5 g
do silników Lancia, waga 51 g
zakres pracy 0 - 75 mm, waga 1125 g
do silników Volkswagen, Audi, Skoda i Seat, waga 46 g
Omega - B (01-03r), kod silnika Y25DT, waga 528 g
do silników Nissan, waga 64.2 g
długość 400 mm, zakres pracy 28 - 35 mm, waga 2.14 kg
do silników Renault 1.5 i 1.9 DCi, waga 220 g
do silników Ford, waga 373.2 g